Inca un model "made in China" a fost lansat ieri pe piata romaneasca prin firma CEMI, importatorul Martin Motors, si compania chinezeasca Shanghuan. Noul model in stil Sport Utility Vehicle a fost botezat CEO. Cu un nume inspirat din titulatura Chief Executive Officer, acest off-road are insa un pret care il recomanda mai degraba pentru segmentul entry-level decit pentru cel high-end.
De altfel, designul off-roaderului face trimitere mai mult la capacitatea de copiere decit la cea de inovatie. Privit frontal, farurile si grila radiatorului CEO seamana izbitor cu SUV-ul RX al celor de la Lexus.
Din lateral, chinezii au considerat o abordare mai europeana, forma usilor fiind trasa la indigo dupa cel mai bine vindut SUV al marcii germane BMW pe piata romaneasca. Tot de la X3 au fost "preluate" si stopurile.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
PSD și PNL pe drumuri separate la Capitală: Firea și Burduja sunt reactivați...
Sursa: wall-street.ro