"Era timpul sa trecem intr-o etapa noua a dezvoltarii companiei, motiv pentru care am decis sa reasezam structurile de top management ale grupului, aducandu-l in randurile noastre pe unul dintre cei mai bine cotati manageri de publishing ai momentului. Sunt convins ca, in noua structura, echipa noastra va fi nu doar cea mai creativa, ci si cea mai dinamica prezenta in piata de publishing din Romania in urmatorii ani", a declarat Sorin Vulpe, presedintele Grupului Catavencu, dupa semnarea contractului.

Cu 11 ani de experienta in media, atat in publishing, cat si ca jurnalist radio si tv, Dragos Stanca, in varsta de 32 de ani, a supervizat si coordonat in ultimii 6 ani lansarea sau relansarea a peste 20 de ziare si reviste cunoscute, fiind implicat ca project manager in lansarea a jumatate dintre acestea, informeaza un comunicat al grupului Catavencu.


"Am declarat ca ma voi alatura echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii. Asta am facut. La Grupul Catavencu am gasit ce cautam in acest moment al carierei mele, si anume toate ingredientele necesare unei povesti de succes: oameni cu care comunic perfect si cu care sunt compatibil, libertate de actiune, entuziasm, incredere, resurse creative si financiare, echipe editoriale si de management valoroase, care vor performanta", declara Dragos Stanca, noul director general al Companiei de Publishing Catavencu.

Operatiunea de publishing Catavencu numara, momentan, 10 titluri - Academia Catavencu, Cotidianul, reteaua 24 FUN, Tabu, Idei in dialog, Investitii si profit, Le Monde Diplomatique, Superbebe, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit - iar Radio Guerrilla emite deja in 15 orase din Romania.