Potrivit statisticilor Politiei Rutiere, in ultimii 15 ani, traficul la iesirea din Bucuresti spre DN 1 a crescut de trei ori, iar tendinta este de crestere. Cu toate acestea, municipalitatea intentioneaza sa inchida aceasta artera pentru inca o jumatate de an.

De altfel, DN1 este si in prezent inchis, iar repunerea lui in circulatie, amanata de la o zi la alta. Ultima s-a decis marti si va dura zece zile. Deocamdata!

Nici in acest week-end bucurestenii nu vor putea parasi Capitala. Primaria a decis prelungirea cu alte patru zile a perioadei de inchidere totala a circulatiei pe Sos. Bucuresti-Ploiesti, pe tronsonul cuprins intre Piata Presei Libere si Bulevardul Aerogarii. Dupa atatea amanari, ceea ce iata ni se intampla din nou, nu ar fi chiar o tragedie. Numai ca autoritatile intentioneaza sa mai inchida DN1, mai precis zona dintre Casa Presei si Aeroportul Baneasa, pentru inca o jumatate de an. Si asta pentru ca se intentioneaza construirea unui pasaj ce va subtraversa intersectia cu Ion Ionescu de la Brad.

"Pasajul va porni de pe Sos. Bucuresti - Ploiesti, imediat dupa podul Baneasa si va iesi dupa Aeroportul Baneasa. Vom crea astfel o artera de viteza pentru iesirea din Capitala, o sosea pe care se va putea rula cu 90 de kilometri la ora, viteza de autostrada", declara recent viceprimarul general Razvan Murgeanu. Potrivit statisticilor Politiei Rutiere, in ultimii 15 ani, traficul la iesirea din Bucuresti spre DN 1 a crescut de trei ori, iar tendinta este de crestere. Devierea circulatiei rutiere se face ca si pana acum - pe rutele ocolitoare avizate anterior, respectiv Piata Presei Libere - Poligrafiei - sos. Baiculesti - sos. Straulesti - str. Ion Ionescu de la Brad sau Piata Charles de Gaulle - Aviatorilor - Nicolae Caranfil - Bdul Aerogarii. Calvarul la care sunt supusi soferii parcurgand aceste drumuri este greu de descris.

Asfaltul este ferfenita, iar gropile sunt adevarate cratere in care masinile isi rup osiile si pietonii oasele. Domnul Videanu, cel care se lauda ca sta pe un sac de bani, dar nu prea stie pe ce sa-l cheltuiasca, avansand, ca atare, proiecte fanteziste si faraonice - gen aeroport in Berceni, pista de grand prix in jurul Parlamentului, sosele suspendate pe perne de aer si alte asemenea fudulii de casa mare intr-un Bucuresti care se "mandreste" la inceput de mileniu trei cu strazi de pamant, cismele la coltul strazii, sobe cu lemne si gropi cu nemiluita, ar face bine sa coboare cu picioarele pe pamant si sa repare macar rutele ocolitoare, si asa stramte si ca vai de ele, pe care soferii vor fi iata obligati sa circule inca o jumatate de an din pricina inchiderii DN1.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.