Marlboro Man, cowboy-ul care apare in reclama la tigari realizata in anii ‘50, a fost desemnat cel mai influent personaj imaginar, intr-un top realizat de trei americani, care au publicat si o carte pe aceasta tema.
Pe locul doi in clasament s-a situat Big Brother, personajul creat de George Orwell in romanul "1984". Pe trei s-a clasat Regele Arthur, fiind urmat, surpriza, de... Mos Craciun. "Mos Craciun domina intreaga economie mondiala la fiecare sfarsit de an, si fara afacerile dezvoltate in jurul lui am da faliment cu totii", a spus unul dintre cei trei autori ai cartii, Allan Lazar. "Ne-am gandit ca personajele influente nu trebuie neaparat sa existe fizic si ca personajele fictive sunt la fel de importante in viata noastra, daca nu chiar mai influente decat cele reale", a motivat Lazar realizarea topului.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.