O data cu facelift-ul propus de Automobile Dacia pentru Logan au fost aduse o serie de imbunatatiri comparativ cu modelul lansat in 2004.

Printre schimbarile in bine se numara anumite corectii fata de versiunile anterioare, atit in ceea ce priveste partea de design, cit si cea de functionalitate si de confort.

Astfel, noua colectie Logan se prezinta cu oglinzi retrovizoare modificate prin marirea suprafetei. In plan estetic, ele sint acum vopsite in culoarea caroseriei, la fel ca si minerele usilor.

Indicatoarele de bord, aeratoarele si minerul schimbatorului de viteze au primit si ele retusuri.

In ceea ce priveste functionalitatea si confortul, noul Logan vine cu un spatiu de depozitare amplasat la baza consolei centrale, iar panoul pentru sistemul audio este acum detasabil.

Accesul la portbagaj este posibil cu ajutorul unui buton, eliminindu-se astfel obligativitatea folosirii cheii pentru deschiderea acestuia.

Patru noi nuante de vopsea metalizata sint disponibile: albastru mineral, gri platine, gri comete si bej toundra.

Citeste si:

Au fost eliminate nuantele de gri perla, verde cameleon si verde ficus, precum si de azur.

Ce-i lipseste Loganului

Din cauza costurilor care vor afecta pretul masinii, producatorul de la Pitesti a ales sa nu introduca alte schimbari. Directorul general al companiei, François Fourmont, a admis ca au fost facute o serie de compromisuri, pentru ca anumite modificari ar fi fost prea scumpe pentru cit sint dispusi sa plateasca clientii.

Printre elementele pe care Dacia nu le-a schimbat la noul Logan se numara sistemul de frinare cu discuri neventilate, care a ramas acelasi ca si la versiunile precedente. Si la versiunea de top, Prestige, scaunele au ramas neprofilate, neoferind sustinere laterala in viraje. In ciuda modificarilor subtile de design ale partii din spate, teava de esapament a ramas neschimbata.

Preturi in crestere

Facelift-ul pentru modelul Logan nu s-a reflectat numai la nivel de design si de ordin practic. Schimbarile au afectat si preturile de achizitie. Daca pina saptamina trecuta cea mai ieftina versiune, Ambiance, pentru motorul de 1,4 litri si 75 de cai-putere costa 6.230, in prezent suma minima se cifreaza la 6.400 de euro. Cea mai scumpa versiune din gama Logan este Ambition de 1,5 litri dCi si 65 de cai-putere, al carei pret ajunge la 10.000 de euro.