Masajul On-Call, un serviciu deja consacrat in strainatate, incepe sa devina o afacere si in Romania. Dupa ce au dat de gustul de mincare adusa la nas de firmele de catering, angajatii romani au ocazia sa simta pe pielea lor efectele unui masaj de relaxare comandat tot prin telefon.

Serviciul este destinat in special celor care au joburi ce presupun munca in fata calculatorului si multe ore petrecute la birou. Specialistii in kinetoterapie spun ca acest tip de masaj de relaxare, servit pe tava angajatilor chiar la serviciu, poate preveni bolile profesionale cauzate de sedentarism si poate creste puterea de concentrare. Un alt avantaj al acestui tip de serviciu, numit si "masaj asezat", este durata scurta, adica un sfert de ora, echivalent cu o pauza de cafea. Acest fapt a determinat companiile romanesti sa se aboneze la servicii lunare de masaj la birou, oferite atit top managerilor, cit si personalului auxiliar.

Masaj imbracat si asezat

Citeste si:

Metoda japoneza de relaxare la serviciu presupune un tip de masaj adaptat biroului, pe un scaun care sprijina tot corpul, si fara ca beneficiarul sa se dezbrace. Kinetoterapeutii comandati prin telefon vin cu scaunul special, luminari, betisoare parfumate si muzica ambientala, pentru a crea si atmosfera propice. Spre deosebire de alte terapii, masajul asezat nu foloseste creme sau uleiuri si se aplica persoanei imbracate.

O sesiune care dureaza intre 5 si 15 minute si acopera spatele, umerii, gitul, capul si bratele costa intre cinci si zece euro, in functie de numarul de angajati si de frecventa comenzilor. "Sintem singurii de pe piata de gen atestati in masaj asezat", spune Florin Cordis, manager general la Life Art, prima companie de masaj On-Call din tara.

Cei cinci kinetoterapeuti ai firmei au absolvit cursuri de masaj asezat la Institutul International Touchline, avind si acreditarea Ministerului Muncii (MMSF), si sint specializati in cel putin trei forme diferite de masaj, explica managerul.