Ministrul culturii si cultelor, Adrian Iorgulescu, nu a fost convins ca firma care a castigat licitatia pentru campania de promovare a programului "Sibiu 2007" isi merita banii acordati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC). Iorgulescu a mai dat un dead-line pana la inceputul lunii octombrie. De asemenea, ministrul e suparat ca nici macar despre evenimentele externe de promovare, incepute deja, nu stie absolut nimic pentru ca nu a fost informat, ci doar a "auzit" ca au "iesit bine".


In cea mai recenta vizita la Sibiu, ministrul culturii si cultelor, Adrian Iorgulescu, si-a mentinut pozitia critica la adresa firmei GAV Scholz&Friends, responsabila de promovarea Sibiului pentru 2007, acuzand-o de prea multa "discretie". "Daca lucrurile nu se petrec cum trebuie, exista modalitati pe care le-am evocat deja. Sper sa nu fie necesar si lucrurile sa mearga intr-o directie pozitiva, pentru ca instrumentul pe care il am la dispozitie este cel al anularii contractului", a declarat Adrian Iorgulescu.

Ministrul a reprosat firmei GAV ca nu si-a respectat promisiunea de a-si face cunoscut planul de campanie in primele zile ale lunii septembrie. "Firma respectiva s-a angajat, intr-o conferinta de presa la care am participat si eu, dupa ce a castigat contractul, ca la inceputul lunii septembrie va veni in fata mediei si isi va prezenta proiectele, lucru care nu s-a intamplat. Vreau sa vad ca lucrurile se misca", a spus, citat de Mediafax, ministrul culturii.