Pentru companiile producatoare de bunuri de larg consum, ambalajul reprezinta o cheltuiala insemnata. in functie de calitatea acestuia si de produsele care sunt supuse ambalarii, costurile pe acest segment pot varia intre 5% si 15% din totalul cheltuielilor. "La produsele de morarit si panificatie, acest procent reprezinta circa 5%, intre 10-12% la carne si ceva mai mult la lactate", ne-a declarat Sorin Minea, directorul general al companiei Angst. La acestea se adauga si costurile cu utilajele necesare ambalarii, cifrate la circa 25% din totalul cheltuielilor cu utilajele. in acest sens, compania Albalact a investit in ultimii ani aproape 5 milioane de euro in linia de procesare si ambalare pentru produsele Zuzu si laptele Fulga cu arome.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro