PLANGERI. Principalele nemultumiri ale turistilor care au apelat la Telverde Litoral anul acesta au vizat mizeria de pe plaje si poluarea fonica.
Majoritatea apelurilor date la 0800.030.200, numarul gratuit pus la dispozitia turistilor, au fost insa neserioase.
Potrivit reprezentantilor "Apele Romane Dobrogea Litoral" (DADL), dintre cele 793 de persoane care au sunat, 519 au refuzat sa vorbeasca, 42 de apeluri "au continut un limbaj neadecvat", in timp ce 130 de turisti au abordat diverse subiecte care nu aveau nicio legatura cu serviciile de pe Litoral. Peste 20 de persoane s-au plans de faptul ca angajatii concesionarilor nu le-au permis accesul pe plaja cu accesorii proprii. "Este vorba despre turistii care s-au suparat ca nu sunt lasati sa se instaleze pe plaja cu sezlongurile luate de la hotel", a spus Catalin Anton, purtator de cuvant DADL.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro