CONFLICT. Insotitorii de bord de pe cursele Bucuresti-Tel Aviv ale companiei Tarom refuza sa mai zboare spre Israel, din cauza ca nu beneficiaza de asigurari de viata pentru zone de conflict.

Surse din cadrul companiei ne-au declarat ca aproximativ 90% din angajatii Tarom, in majoritate insotitori de bord, sunt in conflict cu conducerea companiei. Din pricina razboiului dintre Israel si Liban, stuarzii nu mai vor sa faca curse catre Tel Aviv, intrucat asigurarile de viata nu au acoperire pentru o zona atat de periculoasa. Mai mult, intre doua curse, angajatii sunt cazati in Tel Aviv, la un hotel (unul dintre cele mai inalte imobile din capitala Israelului) "adevarate tinte pentru Hezbollah", asa cum sustin insotitorii de bord. Ca sa evite pe cat posibil aceste plecari, unii dintre angajatii companiei intra in concedii medicale, altii isi iau libere atat cat au dreptul. Biroul de presa al Ministerului Transporturilor, in subordinea caruia se afla Tarom, ne-a declarat ca deocamdata nu s-a gasit o solutie pentru a detensiona situatia.

A gresit destinatia

Citeste si:

CONFUZIE. Cei 95 de pasageri ai unei curse aeriene regulate Spanair Barcelona - Sevilla s-au trezit la Santiago de Compostela, din cauza unei erori a pilotilor. Compania a explicat ca greseala a fost provocata de faptul ca echipajul suedez nu cunoaste limba spaniola si a confundat codurile aeroporturilor: SCQ (Santiago) cu SVQ (Sevilla). Cele doua aeroporturi sunt situate la 700 de kilometri distanta unul fata de celalalt. Dupa ce s-a lamurit situatia, pasagerii au fost imbarcati spre destinatia finala, Sevilla, la care au ajuns cu o intarziere de cateva ore bune.

Avion ramas fara usa

EMOTII. Un avion apartinand companiei braziliene Tam a aterizat in siguranta, dupa ce o usa a avionului s-a desprins si a cazut langa un supermarket, imediat dupa decolarea din Sao Paulo, informeaza Reuters. Avionul de tip Fokker 100 cu 79 de pasageri la bord, care se indrepta spre Rio de Janeiro, a revenit pe pista fara probleme, la 18 minute de la decolare. Un purtator de cuvant al companiei Tam a afirmat ca nici un pasager nu a avut de suferit din cauza incidentului. Aparatul Fokker 100 are o istorie neagra in Brazilia, unde prabusirea unui aparat, in 1996, a provocat moartea a 100 de oameni.