Sint oameni pe care motocicletele de serie ii lasa reci. Prefera sa le construiasca dupa cum viseaza ei, surub cu surub. Vladimir Ene face minunatii cu doua roti, cum numai la americanii de pe Discovery mai vezi.

Primii pasi pe teritoriul Daytona Twins, atelierul care se lauda cu construirea de motociclete in traditia culturii custom (similara tuningului la masini), te fac sa crezi ca ai gresit adresa. Zeci de bijuterii motorizate, de la Ducati la Guzzi si Triumph, dar toate de serie, asteapta tacute noi stapini, ca intr-un showroom obisnuit. Ca nu e doar atit, te convingi cind vezi birlogul stapinului, plin de unicate, cladite dupa cele mai salbatice vise de motociclist.

"Cele mai adevarate motociclete sint cele americane, iar motocicletele americane inseamna Harley Davidson. Punct", e printre primele lucruri pe care le spune Vladimir Ene, zis Vova. Cind ii vezi tricoul cu Harley, tonomatul Wurlitzer si automatul de cola (traditionale in barurile americane retro), e clar ca Ene, el insusi cit un urs grizzly, e mai filo-american intr-ale motocicletelor decit Basescu in politica externa.

"Fetitele" customizate

"La noi, lumea e interesata de fenomenul asta datorita emisiunii de pe Discovery (American Choppers - n.r.), dar aia sint mai mult niste circari. Exista firme care produc kituri omologate, pe care le asamblezi singur, si eu import asa ceva. Toate motocicletele pe care le vezi aici insa nu exista ca atare, ci sint motociclete pe care le-am facut eu. Le-am cumparat piesa cu piesa si le-am omologat la RAR", explica Vova cu ce se ocupa.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.