Personajul Garcea, interpretat de Mugur Mihaescu, care a fost in centrul campaniei promotionale pentru politele RCA desfasurate de Asirom, a avut o contributie importanta la cresterea vanzarilor de astfel de polite. "Scopul campaniei promotionale a fost acela de a prezenta avantajele incheierii asigurarii obligatorii de raspundere civila auto la Asirom. S-a apelat la un personaj cu o popularitate imensa, Garcea, intruchiparea imaginii politistului, cu care conducatorul auto se afla in permanenta opozitie", a declarat in cadrul unei conferinte de presa Steluta Racolta, director executiv de vanzari in cadrul Asirom. Potrivit acesteia, contrastul intre seriozitatea ofertei Asirom si comicul replicilor personajului l-au determinat pe spectator sa se situeze de aceeasi parte a baricadei cu asiguratorul, partenerul care il protejeaza in momentele dificile de stresul pe care-l presupune accidentul auto. In perioada decembrie 2004 - 2 februarie 2005, Asirom a inregistrat o crestere a numarului de polite RCA cu 10 la suta comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.