Proiectul a abordat tema eticii afacerilor, evidentiind pe parcursul a 6 zile de traininguri si workshopuri necesitatea existentei unui cod etic in afaceri si importanta constientizarii acestei nevoi in spatiul de business romanesc. Participantii, 26 tineri de elita selectionati din randul studentilor bucuresteni, au avut ocazia sa afle atat notiuni teoretice despre etica afacerilor, cat si sa interactioneze cu reprezentanti ai mediului de afaceri autohton : dl Bogdan Manea (Brightness), dl Paul Nuber (Nestle), Roxana Ionescu si Mihaela Popa (Impact SA).

Printre invitatii din mediul academic s-au numarat dna Andreea Radulescu (ASE), si dna Alice Iancu (doctorand SNSPA), care au abordat teme ca discriminarea la locul de munca, sau teoria jocurilor in etica afacerilor. Alte teme discutate in cadrul proiectului au vizat etica in publicitate, etica individului, sau problema manipularii, discutiile fiind conduse de traineri profesionisti: Cristian Tudoran (Zeta&Co), Cristia Maksutovici (Axa Consulting).

Discutiile au fost completate cu studii de caz si workshopuri, dandu-le astfel participantilor posibilitatea sa se implice activ si sa aplice cunostintele dobandite in timpul trainingurilor.

In urma acestui proiect, participantii au dobandit un nivel mai ridicat al cunostintelor referitoare la problematica eticii afacerilor, o viziune proprie, si au constientizat necesitatea acesteia precum si gradul ei de dezvoltare in societatea actuala romaneasca.