Prima generatie a modelului allroad quattro s-a dovedit a fi un mare succes pentru Audi. Bazat pe A6 Avant, a fost un model de dimensiuni mari capabil sa strabata orice drum. Acum succesorul sau este pe cale sa fie lansat. Noul A6 allroad quattro este mai spatios, mai luxos, cu un design deosebit si foarte versatil. Si allroad ramane fidel numelui sau, oferind mai multa performanta si o tinuta de drum excelenta, atat pe drum pavat, cat si in afara lui.

1.600 litri de bagaje

Audi A6 allroad quattro este aproape fara rival in ceea ce priveste competitia internationala. Conceptul este un design aparte Audi. Este inrudit cu modelul A6 Avant, iar caroseria este identica si ofera aceleasi performante sportive impresionante. Dar acolo unde conducatorul unui A6 Avant se opreste deoarece drumul s-a terminat, modelul A6 allroad quattro merge mai departe. A6 allroad quattro amplifica conceptul sportiv Avant cu capacitati off-road, dar pastrand un echilibru intre eleganta, sport si versatilitate.

Designul exterior combina stilul dinamic cu elemente distinctive off-road. Datorita lungimii de 4,93 metri si ampatamentului de 2,83 metri exista spatiu pentru cinci pasageri care pot calatori foarte confortabil si pot aduce si pana la 1.600 litri de bagaje. Zona de incarcare impresioneaza printr-o varietate de idei de depozitare. Caroseria este construita in cea mai mare parte din otel si aluminiu de mare rezistenta si e extrem de rigida si rezistenta la impact.

Interiorul ofera o ambianta elegant-sportiva. In ceea ce priveste confortul ergonomic, consola MMI este punctul central. Frana de parcare electromecanica mareste si ea confortul si usurinta la folosire. Culori noi, insertii si materiale rafinate adauga un plus de lux.

V6 ce dezvolta 255 CP

Pentru a propulsa automobilul sunt disponibile patru motoare cu injectie directa de combustibil, doua pe benzina si doua diesel. 3.2 FSI este un propulsor V6 ce dezvolta 255 CP. Motorul V8 FSI cu capacitate de 4,2 litri dezvolta 350 CP.

Citeste si:

Tehnologia FSI creste puterea si eficienta ambelor propulsoare. Ambele motoare diesel au cuplu mare si injectie directa cu sase cilindri si capacitati de 2,7, respectiv 3,0 litri. Cifrele de cai putere sunt: 180 CP si 233 CP. Puterea este transmisa prin intermediul unei cutii cu sase trepte manuala sau tiptronic, de asemenea cu sase trepte. Ca dotare standard - transmisia quattro integrala permanenta.

Suspensia elaborata, fabricata in special din aluminiu, ofera un nivel ridicat de siguranta la drum si este agila. Audi ofera suspensie pneumatica adaptiva standard ce permite alegerea intre cinci moduri pentru caroserie, inclusiv doua setari pentru pilotajul off-road. Sistemul electronic de stabilitate ESP a fost special dezvoltat pentru A6 allroad quattro si asigura tractiune aditionala pe teren accidentat.

Audi A6 allroad quattro ofera o gama de echipare ce face cinste caracterului sau premium. Printre dotarile standard, pe langa sistemul de operare MMI, sunt incluse climatizarea automata deluxe si jantele de aliaj de 17 inch. Optionalele includ farurile adaptive, sistemul de acces keyless si senzori de parcare Audi parking system, ce includ o camera de luat vederi in partea posterioara.

Transmisia: precisa si eficienta

Versiunile manuale ale noului Audi A6 allroad quattro folosesc avantajele generatiei ML de cutii de viteze. Abrevierea inseamna configuratie "manuala/longitudinala". Cutia manuala ofera un feeling sportiv; treptele sunt apropiate, iar cursa levierului este scurta si precisa. Reducerea frecarilor interne mareste eficienta acestui tip de transmisie.

Cutia de viteze cu sase trepte tiptronic se distinge prin schimbarile rapide de treapta si prin gama larga de rapoarte, cu 18% mai multe decat o cutie automata clasica cu cinci trepte. Aceasta inseamna o accelerare mai puternica in treptele inferioare, datorita cuplului ridicat si unei reduceri a vitezei motorului la viteze mari de rulare, ceea ce duce la o scadere a nivelului de zgomot si a consumului de carburant.