In primul rand, trebuie mentionat faptul ca cea mai importanta conditie sa ajungi vedeta este sa vrei asta foarte mult. Apoi, trebuie sa actionezi in functie de categoria in care te afli: cu sau fara voce si har.

Daca arati asa

Daca arati asa, este destul de simplu sa ajungi vedeta in Romania. Nu ai nevoie de voce si nici chemare catre muzica. Fizicul atragator, eventual silicoanele sunt aproape suficiente.

1. Iti gasesti un unchi sau un sponsor cu bani.

2. Cu acesti bani platesti un compozitor sau producator in voga pentru a-ti pune pe tava 10 piese. Vocea se face "din butoane". Costul unei piese in acest caz variaza intre 1.000 si 3.000 de euro.

3. Incropesti o garderoba provocatoare. Cost aproximativ: 2-3.000 euro.

4. Filmezi 2 videoclipuri ultimul racnet. Cost 10-15.000 euro.

5. Iti lansezi albumul si platesti un distribuitor sa-l puna pe taraba. Cost: 5.000 euro.

Avantaje si dezavantaje

Secretul succesului in acest caz este sa distragi atentia de la calitatile vocale si sa o indrepti catre silicoane, rochii, efectele din videoclip, miscarile din buric si partenerul cu care te afisezi la petrecerile mondene. Avantaj: In cateva luni ajungi in vizorul presei. Dezavantaje: nu vei figura in istoria muzicala si peste un an nimeni nu va fredona vreun hit de-al tau.

Citeste si:

Daca arati asa

Daca arati asa, ai voce si har, vei munci mai mult, dar viata ta de vedeta va dura, cu conditia sa faci pasii care trebuie.

1. Trebuie sa devii special pentru a starni interesul cuiva: o casa de discuri, un manager/ producator. Nu trimite demo-uri costisitoare. Sunt sute de persoane care fac acelasi lucru, asa ca nu vei iesi in evidenta.

2. Mergi la canto: la Scoala de Arte, liceu, Palatul Copiilor sau profesor particular. Informeaza-te permanent cum stau lucrurile in show-biz. Cost: 0 -10 euro/sedinta lei pe luna.

3. Participa la concursuri, festivaluri, emisiuni. Castigi experienta si iti cresc sansele sa te remarce cineva important din show-biz. Costuri: transport, cazare sau masa, taxa de inscriere.

4. Nu rata castingurile pentru solisti/ trupe. Sunt ocazii foarte rare.

5. Este momentul sa convingi o casa de discuri si sa lansezi un album. Fa un demo impecabil.

6. Interesea-za-te care sunt cei mai buni manageri, impresari, producatori muzicali. Trimite-le demo-ul si anunta-i despre asta telefonic sau macar pe e-mail si solici-ta-le politicos un raspuns.

7. Daca ai primit telefonul, ai grija ca echipa pe mana careia ai nimerit sa fie una de profesionisti. Cost: stilist consultant- minimum 300 euro, PR consultant - minimum 300 euro, impresar si manager - 10-20% din onorariile concertelor.