"Sigur, trenul are intarziere, dar nu este ceva oficial. De-aia nu e scrisa pe bilet. Asa a fost si pe ruta Campina-Bucuresti cand s-a lucrat la terasamente", spune controlorul de pe Rapidul 880 Constanta - Bucuresti. Biletul costa 319.000 de lei cu loc.

Tot pe bilet sunt scrise obligatiile asumate de CFR fata de un calator: pleaca din Constanta la ora 8:44 si ajunge in Bucuresti la ora 11:20. Dar pe 3 aprilie, Rapidul 880 a intrat in Gara de Nord la ora 11:55. Si nu este un incident izolat. "Nu m-a anuntat nimeni ca trenul va ajunge cu intarziere in Bucuresti", spune Ioana S, calator. Ea adauga ca nu ar cere daune "Cailor Ferate" convinsa fiind ca va pierde timpul de pomana. Reprezentantii CFR se balbaie.


Pe de o parte sustin ca e vorba de intarzieri "accidentale", iar pe de alta parte spun ca de vina sunt pregatirile pentru lucrarile de modernizare ce vor demara la finele lunii aprilie. "Sigur, noile orare ale trenurilor vor fi modificate in baza de date. Pana acum intarzierile au fost accidentale", spune Alina Predescu, de la Biroul de Presa al CFR.

Ea pretinde ca intarzierile sunt anuntate la casele de bilete. Dupa ce "Averea" a semnalat aceste probleme conducerii CFR Calatori, brusc, Ministerul Transporturilor a dat un comunicat cum ca lucrarile de modernizare a caii ferate

Bucuresti-Constanta vor incepe in luna aprilie, traficul urmand sa fie restrictionat pe unele sectiuni.