Consumatorii de carne se ingrasa cu 25% mai mult decat vegetarienii, sustin cercetatorii britanici. Pentru ca metabolismul este mai lent pe masura ce imbatranim, "devoratorii" de carne se ingrasa mai repede decat vegetarienii, se arata intr-un studiu facut pe 22.000 de oameni. Specialistii au observat ca cei care au facut mai mult sport in timpul experimentului s-au ingrasat mai putin decat ceilalti.
Trecerea de la un regim bazat pe carne la unul vegetarian sau bogat in peste ajuta la pierderea de kilograme, indica studiul publicat in "International Journal of Obesity".
Dati carnea pe legume
Sursa: Evenimentul Zilei
Evenimentul Zilei - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Dati carnea pe legume":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
