Initiatorul proiectului, Stefan Pirpiliu, sustine ca liniile de maxi-taxi vor ocoli inelul principal de circulatie al Capitalei, iar bucurestenii nu vor mai putea veni in centru cu aceste masini.

Din analizele efectuate de municipalitate, Comisia de transport din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti mai propune si reducerea traseelor de maxi-taxi la 17, fata de 26 cate sunt in prezent.

Aceste autovehicule nu vor mai putea fi oprite cu mana la solicitarea calatorilor, traseele urmand sa aiba, potrivit noilor reglementari, statii fixe. Zona centrala a orasului, denumita zona A, include Piata Victoriei, Piata Universitatii, Piata Romana, zona Unirii, zona Tineretului, Bulevardul Kogalniceanu.

Citeste si:

Proiectul pentru modificarea traseelor de maxi-taxi se afla in dezbatere publica. El se va concretiza intr-un proiect de hotarare care va trebui adoptat de consilierii municipali.

In momentul de fata, in Bucuresti, municipalitatea a stabilit la 17, fata de 26, numarul liniilor de maxi-taxi. Cele 17 trasee vor avea un necesar de 188 microbuze (care va permite transportul persoanelor numai pe scaune) si alte 108 autobuze urbane, cu care se va circula si in picioare.