Daca ar fi pusi in situatia sa isi cumpere o masina maine, marea majoritate a soferilor si-ar cumpara un automobil Volkswagen – rezulta din studiul derulat de SpeedPromotion in randul soferilor bucuresteni la sfarsitul anului 2005, pe un esantion de 1053 de persoane.

43% din soferii care isi vor achizitiona un autoturism in perioada urmatoare il vor achita cu banii jos iar 41% in leasing.

Internetul a devenit principala sursa de informare in decizia privitoare la achizitia unui autoturism, aproape 64% din soferi declarand ca internetul este primul loc unde cauta informatii referitoare la automobile. Pe locul 2, se situeaza vizitarea dealerilor iar pe locul 3 presa de specialitate.

Masinile germane detin in continuare suprematia in preferintele romanilor.

La intrebarea: "Care este cea mai buna masina noua pe care ati putea sa o achizitionati cu un buget dat?" soferii intervievati au pozitionat pe locurile fruntase preponderent masini de productie germana.

Iata clasamentul pentru un buget (CIP) de 15.000 Euro

1. Volkswagen, cu 19% din raspunsuri
2. Skoda, cu 17% din raspunsuri
3. Renault, cu 15% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 25.000 Euro (CIP)

1. Volkswagen, cu 29% din raspunsuri
2. Audi, cu 13% din raspunsuri
3. BMW, cu 11% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 50.000 Euro (CIP)

1. BMW, cu 28% din raspunsuri
2. Mercedes, cu 18% din raspunsuri
3. Audi, cu 11% din raspunsuri

In clasamentele de mai sus, soferii au declarat ca principalele criterii in alegerea marcilor auto sunt (in ordine):

- calitatea fabricatiei
- consumul
- designul exterior
- motorizarea (diesel/benzina)
- spatiul interior (capacitatea portbagajului)
- valoare de revanzare


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.