Prin acest nou concept de organizare, TVR isi propune atat pastrarea unui brand cunoscut peste hotare, cat si reinventarea lui, adaptandu-l la noua strategie editoriala si de dezvoltare a TVR. Editia de anul viitor, ce se va desfasura in perioada 21-23 iulie, se afla deja in pregatire, echipa postului public cautand deja parteneriate si sponsorizari care sa completeze bugetul acestui eveniment, pentru care TVR aloca circa 400.00 de euro.


In comunicatul de presa ce anunta aceasta strategie, Tudor Giurgiu - presedinte director general al TVR - spune ca doreste un festival "dinamic si care sa ofere diversitate si calitate". In plus, de acum inainte, tinerii vor fi principala tinta a "Cerbului". Conform noii strategii, "Cerbul" se va derula pe durata a trei zile, prima fiind dedicata concursului, Galei Laureatilor si unui recital international. In celelalte doua seri se vor organiza concerte pe scene distincte, in aer liber, fiecare cu specificul sau, concerte destinate in special publicului tanar, care va putea urmari trupe si artisti de top din Romania si strainatate. Locatiile posibile, stabilite in urma unei cercetari amanuntite, vor fi anuntate ulterior.