Trustul Intact a anuntat o investitie de 12 milioane de dolari in doua noi posturi tv, Antena 2, care va fi condus de Valentin Nicolau (fost director al TVR), si Antena 4 - Euforia Lifestyle TV, care are drept target un public premium, ca si Antena 3 - condus de directorul de programe al Antenei 1, Florin Nicoara. Probele tehnice pentru aceste posturi vor incepe la sfarsitul lunii decembrie, urmand ca lansarea oficiala sa aiba loc in prima parte a anului urmator.

Antena 4 - Euforia Lifestyle TV - are ca public-tinta femeile cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din mediul urban si rural, cu studii medii si superioare, cu venituri medii si mari, cu putere de decizie in privinta achizitionarii de bunuri si servicii, care au preocupari sportive, artistice, legate de alegerea si practicarea unui stil de viata sau de dezvoltare personala si sociala, a unor hobby-uri. In grila de programe a noului post va fi prezent talk-showul numarul 1 din intreaga lume, vreme de 19 sezoane consecutive: The Oprah Winfrey Show. Urmarit de 49 milioane de telespectatori pe saptamana in Statele Unite, The Oprah Winfrey Show depaseste barierele culturale si impresioneaza pentru ca atinge corzile sensibile ale umanitatii simple. Absolventa a Universitatii de Stat din Tennessee, licentiata in Comunicari ale Discursului si Arta Interpretarii, Oprah este prima femeie din lume care detine si produce propriul ei talk-show de televiziune. Oprah Winfrey Show va fi transmis de cinci ori pe saptamana. O alta surpriza a grilei televiziunii Euforia Lifestyle TV este "Jurnal intim", talk-show/magazin pe teme de sex si terapie de cuplu, a carei gazda este Dana Petrescu. "Am decis sa realizez acest talk-show neconventional pentru ca mi-a placut ideea de a vorbi fara reticente despre sex, cred in emanciparea sexuala a femeii si imi place sa fac lucruri care nu s-au mai facut", spune Dana.

Antena 2 este un post dedicat publicului masculin care stie ce cauta, stie ce nu-i place, exploreaza si are curajul sa ceara, un manifest impotriva soap-urilor si a telenovelelor. Este locul unde fiecare barbat se va regasi, pentru ca programele sunt create special pentru ca el sa se simta bine. "Programele acestei televiziuni vor fi orientate spre dorintele si asteptarile exclusiviste ale barbatilor: tinta principala - hobby-ul! Ne propunem ca Antena 2 sa fie locul de refugiu al barbatilor", declara Valentin Nicolau, directorul general al postului. Antena 2 va emite 24 din 24 de ore, la inceput cu o grila redusa, avand drept public-tinta barbatii cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din mediul urban si rural, cu studii medii si superioare, cu venituri medii si mari.