Avem spatiu de crestere pe aceasta piata, pentru ca nevoia este mare", a spus Roberto Musneci, presedintele Europharm GSK. Produsele Eurovita reprezinta 85% din vanzarile totale de vitamine ale companiei. "Am inregistrat o crestere valorica de 46% in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 si un avans mai mare la produsele importate", a declarat Musneci.

El a adaugat ca dupa o crestere de doar 3% inregistrata in ultimii ani, in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 vanzarile de vitamine au crescut cu 18% in valoare, dar au cunoscut o scadere cu 0,7% a numarului de unitati vandute. Acest trend al pietei este explicat prin orientarea consumatorilor catre produse mai complexe. Acest lucru i-a determinat pe producatorii de vitamine sa schimbe ambalajul de suplimente nutritive. De la cutia mov, cu care Eurovita ne obisnuise, compania de medicamente a trecut la o noua campanie de promovare si la un ambalaj colorat in nuante optimiste, bleu si lila.