Avem spatiu de crestere pe aceasta piata, pentru ca nevoia este mare", a spus Roberto Musneci, presedintele Europharm GSK. Produsele Eurovita reprezinta 85% din vanzarile totale de vitamine ale companiei. "Am inregistrat o crestere valorica de 46% in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 si un avans mai mare la produsele importate", a declarat Musneci.
El a adaugat ca dupa o crestere de doar 3% inregistrata in ultimii ani, in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 vanzarile de vitamine au crescut cu 18% in valoare, dar au cunoscut o scadere cu 0,7% a numarului de unitati vandute. Acest trend al pietei este explicat prin orientarea consumatorilor catre produse mai complexe. Acest lucru i-a determinat pe producatorii de vitamine sa schimbe ambalajul de suplimente nutritive. De la cutia mov, cu care Eurovita ne obisnuise, compania de medicamente a trecut la o noua campanie de promovare si la un ambalaj colorat in nuante optimiste, bleu si lila.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro