Parinti de bebe se opreau sa se holbeze intr-o oglinda care-i arata ca niste umbre cu nasul imprastiat in zeci de directii, ca in tablourile lui Picasso. Apoi treceau pe la masa cu manusi uriase, din fas rigid, le trageau in palme si incercau sa prinda cu ele cutii cu lapte de cate patru kilograme. Insa cel mai tare se opinteau la prins in palme catei mici de plus. Dupa aia, incepeau sa sara intr-un picior, sa-si faca vant in burta unui fotoliu inalt de doi metri. Unii isi lasau copiii in carucioare si incepeau pur si simplu sa-l escaladeze, pana ajungeau sa se cocoate pe bratul fotoliului. Nici unul n-avea curaj sa urce si pe coama.

De sus, parca le era frica sa mai si coboare. Se uitau ingrijorati in jos si intindeau bratele, ca bebelusii, sa-i coboare barbatul sau nevasta. Dupa aia, treceau la urmatorul hop: mersul pe o platforma de lemn sprijinita de o minge de tenis. In fata platformei- un poster cu un tatic de trei metri, cu palme uriase, fixate cam la doi metri de pamant.

Cine se dezechilibra pe platforma, instinctiv dadea sa se apuce de palmele uriase. Ca sa ajunga la ele, parintele trebuia sa se ridice pe varfuri, cum facea la un an, cand dadea sa-l ia de mana pe tata. Aventura se termina cu un creion inalt de un metru, pe care parintii de bebelusi il tineau strans ca pe lopata, sa mazgaleasca niste foi cu el.

Citeste si:

Toate aceste incercari le-au dat prin gand celor de la Pampers. Au asezat "obstacolele" in inima unui hipermarket bucurestean si i-au agatat pe parinti sa le incerce, ca sa-si dea seama cat de greu se descurca tancii lor pana sa implineasca un an. Le-au explicat ca oglinda care deformeaza arata felul in care vede nou-nascutul: numai contururi vagi si pe astea de la o distanta de 30 de centimetri.

Ca sa le aduca aminte ca pruncul lor nu vede colorat in primele luni de viata, au atarnat deasupra oglinzii o mama si un tata din carton, amandoi alb-negru si cu trasaturi difuze. Mana mamei vine un pic aplecata si apare imensa si ea, cam de doua ori mai mare decat capul. Cei de la Pampers au aplicat proiectul "Lumea vazuta prin ochii copiilor" si in Marea Britanie, Grecia, SUA si Polonia si spun ca au observat ca rezultatul a fost ca parintii au devenit mai atenti si mai rabdatori cu copiii lor.