"In Romania, cultura ciocolatei nu este foarte bine reprezentata. Nu avem traditie in ceea ce priveste consumul de ciocolata, care este de sapte-opt ori mai mic decat in tarile comunitare. In ultimii ani, in Romania s-a constatat o crestere a cantitatii de ciocolata consumata, deoarece lumea a inceput sa faca distinctie intre ciocolata falsa si cea adevarata", a declarat directorul companiei Praline, Florin Balan.
Compania Praline, care are ca activitati de baza producerea de figurine din ciocolata cu ambalaje personalizate si distributia ciocolatei belgiene Callebaux, va face, in cadrul manifestarii, o demonstratie life a productiei de ciocolata si figurine din ciocolata.

Praline lucreaza in general cu clienti mari, cu hoteluri de lux si numai pe comanda si a inregistrat anul trecut vanzari de 500.000 - 600.000 euro. Printre expozantii de la CofeeChoFest se mai numara Nestle Romania, importator de produse alimentare, Aden Company, care comercializeaza en detail produse alimentare, Elite Romania, producator si distribuitor de cafea, Alka, producator si distribuitor de cafea, napolitane, biscuiti si fructe uscate, Marco Polove, care fabrica produse din cacao, ciocolata si produse zaharoase, Dolcerie Veneziane etc.
Alaturi de acestia, isi mai prezinta produsele si Tobacco Trading International - importator de trabucuri, tutun de pipa, tigari de foi si pipe, Cremcaffeespresso Bar, care ofera solutii complete, proiecte si mobilier pentru hoteluri, restaurante, cafenele, patiserii, gelaterii si brutarii, Total Pack, care se ocupa cu imbutelierea apei purificate, Tehnocom, importator al cafetierelor Hagenuc, G&C Euroimpex, importator si distribuitor de ciocolata calda Italia etc.

Pe parcursul celor trei zile ale festivalului vor fi organizate o serie de manifestari artistice, precum dans latino-american, Latin body-painting, dans de societate, si recitaluri ale Formatiilor Inka Runna, Gloria si al Analiei Selis.