Pentru a transmite cat mai eficient mesajele campaniei, a fost aleasa technica testimonialului, ca mod de adresare directa. Vedetele din testimonial nu sunt identificabile din primele cadre ale celor trei spoturi: identitatea lor nu e clara, ele sunt femei si atat, preocupate de sanatatea lor. Ideea ascunderii identitatii de la inceputul spoturilor subliniaza si mai mult faptul ca nu e important cine sunt, ci importanta e sanatatea lor ca femei; spoturile, cu durata de 15 secunde, au un singur nume: Importanta e sanatatea ta!.
Mesajul campaniei este unul clar si simplu: chiar daca esti sau nu vedeta "Importanta e sanatatea ta". iar un simplu control periodic si o depistarea precoce a cancerului de san iti poate salva viata.
Echipa McCann Creative/Services: Raluca Negoita- Art Director, Maria Manolsecu- copywriter, Dana Hogea - Account Manager, Irina Trifu - Account Executiv, Tiberiu Munteanu- Head of Production.
In anul 2001 Fundatia Renasterea a fost prima organizatie non profit care a adus in atentia publicului din Romania o problema majora in viata femeilor: cancerul la san. Pentru ca nu au depistatat la timp ca sufera de cancer la san, in fiecare an in Europa un numar de 130.000 de femei isi pierd viata.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro