Pentru a transmite cat mai eficient mesajele campaniei, a fost aleasa technica testimonialului, ca mod de adresare directa. Vedetele din testimonial nu sunt identificabile din primele cadre ale celor trei spoturi: identitatea lor nu e clara, ele sunt femei si atat, preocupate de sanatatea lor. Ideea ascunderii identitatii de la inceputul spoturilor subliniaza si mai mult faptul ca nu e important cine sunt, ci importanta e sanatatea lor ca femei; spoturile, cu durata de 15 secunde, au un singur nume: Importanta e sanatatea ta!.

Mesajul campaniei este unul clar si simplu: chiar daca esti sau nu vedeta "Importanta e sanatatea ta". iar un simplu control periodic si o depistarea precoce a cancerului de san iti poate salva viata.

Echipa McCann Creative/Services: Raluca Negoita- Art Director, Maria Manolsecu- copywriter, Dana Hogea - Account Manager, Irina Trifu - Account Executiv, Tiberiu Munteanu- Head of Production.

In anul 2001 Fundatia Renasterea a fost prima organizatie non profit care a adus in atentia publicului din Romania o problema majora in viata femeilor: cancerul la san. Pentru ca nu au depistatat la timp ca sufera de cancer la san, in fiecare an in Europa un numar de 130.000 de femei isi pierd viata.