Trei masuri de fluidizare si antiblocare a circulatiei, experimentate in ultimul timp in Bucuresti, au avut succes la soferi. Prima e introducerea semaforului secundar care iti da voie sa virezi la dreapta, chiar daca principalul e pe rosu. Asta a facut din banda I de circulatie cea mai rapida din Capitala.
Asimilarea regulii s-a facut pe cale naturala, pentru ca cine blocheaza in Bucuresti un semafor cat de mic ia atatea claxoane si injuraturi, incat n-o mai face a doua oara. Alta gaselnita de succes a fost hasurarea intersectiilor in care se produceau frecvent blocaje.
Instinctiv, soferii s-au ferit sa mai intre orbeste pe un marcaj care aduce a "interzis". A treia, ceva mai veche, este introducerea semaforului cu numaratoare inversa. Soferii stiu exact cat timp mai au de asteptat sau ca sa treaca de stop.
Dar aici e o mica problema: cand mai raman doua-trei secunde, unii calca acceleratia, indiferent ca sunt secunde rosii sau verzi. Greu de zis unde se grabesc. Bucurestiul are un loc de parcare la 12 masini.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Scam-urile ce promit investiții, creștere de 142% în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Un român pierde anual 700 de euro din cauza fraudelor online: oamenii își dau...
Sursa: wall-street.ro
-
Anda Adam se pregătește de nuntă! Artista va avea 500 de invitați, iar nașii...
Sursa: kudika.ro