Potrivit raportului, in pietele dezvoltate se estimeaza o crestere a consumului de lapte UHT si al altor produse lichide lactate UHT cu 0,6%, la sfarsitul anului 2009 comparativ cu anul trecut, scrie Wall-Street.ro.
"Cu toate ca recesiunea a afectat multe sectoare, aceasta nu a afectat in acelasi mod si consumul de lapte lichid si de lactate. Desi am sesizat tendinta de orientare a unor consumatori spre marci mai ieftine din aceasta categorie de produse, piata ramane stabila", spune Dennis Jönsson, presedinte si CEO Tetra Pak Group.
Consumul total de produse lactate se poate ridica anul acesta la 284 miliarde de litri daca se adauga si laptele din soia si alte produse alternative cum ar fi laptele din orez, nuci si seminte.
Mai multe detalii despre orientarea consumatorilor catre marci de lapte mai ieftine cititi pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro