Recesiunea a afectat multe sectoare, insa se pare ca nu si pe cel al lactatelor, deoarece consumatorii au preferat sa se orienteze catre marci mai ieftine decat sa bea mai putin lapte. Consumul total de produse lactate ar putea creste in acest an cu circa 1,3% la nivel mondial, potrivit ultimului studiu realizat de Tetra Pak.

Potrivit raportului, in pietele dezvoltate se estimeaza o crestere a consumului de lapte UHT si al altor produse lichide lactate UHT cu 0,6%, la sfarsitul anului 2009 comparativ cu anul trecut, scrie Wall-Street.ro.

"Cu toate ca recesiunea a afectat multe sectoare, aceasta nu a afectat in acelasi mod si consumul de lapte lichid si de lactate. Desi am sesizat tendinta de orientare a unor consumatori spre marci mai ieftine din aceasta categorie de produse, piata ramane stabila", spune Dennis Jönsson, presedinte si CEO Tetra Pak Group.

Consumul total de produse lactate se poate ridica anul acesta la 284 miliarde de litri daca se adauga si laptele din soia si alte produse alternative cum ar fi laptele din orez, nuci si seminte.

Mai multe detalii despre orientarea consumatorilor catre marci de lapte mai ieftine cititi pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.