Astfel, consumul de alcool, alimentatia excesiva si lipsa sportului, duc la astfel de repercusiuni.
"Suntem absolut siguri ca alcoolul si mancarea in exces provoaca tot mai multe cazuri de cancer la san. Daca ar face mai multa miscare, ar renunta la tutun si la alcool, femeile ar fi ferite de aceasta boala. Si alaptatul copiilor face parte tot din una de masurile de prevenire", a declarat prof. Martin Wiseman, citeaza cancan.
Femeile nu s-ar imbolnavi de cancer la san daca...
Aceasta boala este determinata, printre altele, de un stil nesanatos de viata, sustin cercetatorii englezi, in urma unuia dintrele cele mai amble studii referitoare la cancerul de san
Discutii asupra articolului "Femeile nu s-ar imbolnavi de cancer la san daca...":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
cauzele cancerului la san
(4 comentarii, 333 vizualizari)
minciuni gogonate! sotia mea (dumnezeu sa o ierte) a murit de cancer la san in ianuarie 2008. nu a fumat niciodata, nu a consumat alcool, era aproape vegetariana, era normoponderala, nu a folosit...
cauzele dunt mult mai multe
(1 comentariu, 156 vizualizari)
articol care ar trebui macar citit, daca nu si crezut
(1 comentariu, 88 vizualizari)
