Acestea pot fi de natura genetica sau tin de alimentatia bogata in glucide si grasimi nesanatoase, de consumul unor substante toxice, de loviturile la nivelul sanului, de iradiere etc, informeaza Healthy.
Consumul de alcool, o cauza frecventa
Nu este vorba despre un consum exagerat, ci doar minim un pahar pe seara, iar daca ne gandim la iesirile in oras cu prietenii, cu siguranta uneori se depaseste aceasta cantitate.
Pentu efectuarea studiilor s-a ales de referinta vinul. Studiile au fost efectuate pe sute de mii de femei demonstrandu-se ca vinul consumat in cantitati chiar si usor crescute prezinta unele dintre cele mai daunatoare efecte asupra organismului. Se stie ca vinul are calitati curative si contine unul dintre cei mai puternici antioxidanti, insa aceste efecte benefice apar daca este consumat in doze de unul-doua pahare pe saptamana.
Astfel, in timp ce o femeie prezinta un risc de cancer mamar cresut cu 7%, daca bea un pahar pe zi, la doua pahare pe zi riscul creste pana la 35% iar la trei pahare prezinta un risc de 51%. Riscul creste abrupt si exponential odata cu cresterea cantitatii de vin consumate. Nici femeile care consuma ocazional alcool nu sunt scutite de cresterea riscului de cancer mamar, mai ales daca este vorba bauturi foarte tari.
Mai multe detalii aici.
3 pahare de vin si cancerul mamar
Cancerul mamar reprezinta una dintre cele mai frecvente cauze ale mortalitatii in randul femeilor. Astfel, o buna parte din studiile medicale au fost centarte asupra acestei probleme. S-a cautat metode de diagnostic precoce, de tratament dar si de preventie, iar in cazul celor din urma cauzele sunt foarte importante
Healthy - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "3 pahare de vin si cancerul mamar":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
vinul e problema???
(1 comentariu, 79 vizualizari)
dar ce sa mai spunem de cola in toate variantele , conservanti etc , toata industria lor de chimicale de kko . de vin se leaga imbecilii ???
aberatii
(2 comentarii, 76 vizualizari)
nu ati aflat?
(1 comentariu, 25 vizualizari)
consum excesiv de vin
(1 comentariu, 19 vizualizari)
