Ministrul Turismului, Elena Udrea, nu agreeaza ideea ca Dracula sa fie un brand turistic al Romaniei.
Elena Udrea considera ca Dracula nu mai poate fi un brand turistic reprezentativ pentru Romania. "Cred ca atat de mult s-a batut moneda pe acest personaj istoric incat nu ne mai putem gandi a mai face un brand turistic din el", a declarat ieri Elena Udrea la Seminarul National de Turism de la Gura Humorului. Ministrul Turismului a adaugat ca, in acest moment, exista proceduri de realizare a licitatiei privind brandul turistic national al Romaniei si ca spera ca la aceasta licitatie sa se prezinte societati de relatii publice, de comunicare, renumite la nivel international, astfel incat brandul sa fie unul de succes. Referindu-se insa la Dracula, Elena Udrea a precizat ca nici nu se pune problema ca Dracula Park sa fie reinfiintat. "Fara parcul Dracula. Noi l-am inchis in 2004, cand l-am considerat nepotrivit. Legat de Dracula chiar nu am nici un proiect", a mai precizat ministrul Turismului.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.