Reabilitarea dispozitivului de linii care sa asigure accesul la statia CF Bucuresti Obor a fost efectuata in perioada 27 octombrie - 10 decembrie.

Lucrarile de reabilitare din statia CF Pantelimon au presupus demontare si montare suprastructura (inclusiv schimbatoare de cale), excavatie infrastructura actuala si executia noii infrastructuri, demontarea si montarea liniei de contact si a stalpilor de sustinere, lucrari de descentralizare si centralizare.
Potrivit reprezentantilor CFR Infrastructura aceste lucrari erau prevazute in programul de reabilitare a liniei de cale ferata Bucuresti - Constanta, sectiunea Bucuresti Baneasa - Fundulea.

In urma redeschiderii circulatiei trenurilor intre statiile Pantelimon - Bucuresti Obor si a firului 1 Bucuresti Baneasa - Pantelimon, in zilele de 11, 12, si 13 decembrie intervin modificari in circulatia trenurilor de calatori, urmand ca din 14 decembrie sa intre in vigoare noul mers de tren 2008-2009.
Astfel, in zilele de 12 si 13 decembrie 2008 se repune in circulatie trenul rapid 687 in relatia Bucuresti Nord - Constanta cu plecare din statia Bucuresti Nord, si trenul rapid 688 in relatia Constanta - Bucuresti Nord cu plecare din statia Constanta.

Citeste si:

De asemenea, in zilele de 11, 12 si 13 decembrie 2008 trenurile 1636/1683, 1684/1635, 1685, 1686, 14532/14581, 14582/14531 vor circula direct prin statia Bucuresti Baneasa.

Pe relatia Bucuresti Nord - Mogosoaia - Fetesti, se anuleaza si se inlocuieste cu o noua trasa, in relatia Bucuresti Obor - Fetesti, cu plecare din statia Bucuresti Obor, iar trasa trenului 8016, in relatia Fetesti - Mogosoaia - Bucuresti Nord, de asemenea se anuleaza si se inlocuieste cu o noua trasa, in relatia Fetesti - Bucuresti Obor, cu plecare din statia Fetesti.