Pentru personele care nu si-au facut inca acte de identitate sau a caror acte au expirat, Primaria Bucuresti isi extinde programul pana duminica, in ziua alegerilor.

In comunicatul remis de Primarie se arata ca pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu termen de valabilitate expirat, programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor din municipiul Bucuresti a fost extins si in zilele de sambata 29.11.2008 intre orele 08.00 si 16.00 si duminica 30.11.2008 intre orele 08.00 si 21.00.

Potrivit datelor oferite de Primaria Bucuresti: Cartea de identitate se intocmeste si se elibereaza pe baza cererii scrise a persoanei si a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, starii civile, cetateniei romane si a domiciliului.

Contravaloarea producerii si eliberarii cartii de identitate este de 7 lei si se achita la ghiseele birourilor de evidenta a persoanelor din sectoarele 1, 3 si 6, unitatile C.E.C. in sectoarele 4 si 5 sau la oficiile postale, in sectorul 2.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirarii termenului de valabilitate, cetatenii vor prezenta si un timbru fiscal in valoare de 1 leu, respectiv de 4 lei in cazul pierderii, furtului, deteriorarii sau distrugerii actului de identitate.

S-a gasit o solutie si pentru cei care au probleme in prezentarea actelor, si anume, atunci cand nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civila, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera o carte de identitate provizorie, caz in care se vor depune si 3 fotografii ¾ cm si taxa de 1 leu, achitata in acelasi mod ca si in cazul cartilor de identitate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.