McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansată sub sloganul "Ințelegi mai mult", campania cuprinde trei execuții TV - Poetul, Politicianul și Omul de afaceri - ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic și Discovery Channel, spot radio, on-line și machete de presă. Implementarea campaniei este susținută de BTL și outdoor.

Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: "Nu a fost ușor să ajungem la platforma "Ințelegi mai mult". La inceput, noi percepeam "Cotidianul" intr-un fel, cei care-l realizează, privind din interior, aveau cu totul altă opinie despre cum ar trebui poziționat. Am avut discuții aprinse, dar cred că rezultatul reflectă perfect strategia editorială. Intr-adevăr, "Cotidianul" nu se repede să iți ofere știrea-bombă in primul minut și să te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar adună toate informațiile relevante despre eveniment, le filtrează și le sintetizează, oferindu-ți apoi un tablou complet al situației. Ideea creativă ilustrează această strategie: cititorii de "Cotidianul" ințeleg mai mult și, in consecință, ei nu pot fi păcăliți. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre randuri. In aceeași linie, "definițiile de dicționar" din lucrările de print reflectă adevăratul sens al lucrurilor, așa cum il percepe un cititor al ziarului."

Doru Bușcu - director editorial Cotidianul: "Produsele de presa scrisă și mai ales cotidienele sunt extrem de greu de comunicat prin advertising, beneficiile fiind dificil de redat spectaculos și corect, in același timp. Din punctul acesta de vedere, Cotidianul este un ziar foarte greu de "inghesuit" in 30 de secunde. Mie imi trebuie o oră să vă povestesc cat de bun e ziarul."

Citeste si:

Campania de presă este dezvoltată in jurul a două concepte "demistificare" și "dicționarul", primul cu trei execuții și cel de-al doilea cuprinzand termeni diferiți (in funcție de specificul publicației) cărora li se dă o explicație, gen dicționar, in spiritul lui "ințelegi mai mult"... Machetele de presă vor apărea in: Academia Cațavencu, Gazeta Sporturilor, B-24-FUN, Săptămana financiară, Banii Noștri, Biz, Business Review, Tabu, Cosmopolitan, Superbebe, Ghidul HBO, National Geographic, Class, Stuff, Auto Motor și Sport, CHIP, FHM, Men’s Health, Idei in dialog, Aventuri la pescuit, Bucătăria pentru toți.

Din partea McCann, echipa implicată in realizarea campaniei a fost compusă din: Adrian Boțan - Creative Director, Alexandru Dumitrescu - Head of Copy, Gabriela Alexandrescu - Account Executive, Andrei Tripșa și Raluca Negoiță - Art Directors, Constantin Milu și Maria Manolescu - Copywriters, Tiberiu Munteanu - Audio-Video Production Manager, Răzvan Alexandru - Audio-Video Producer.

Echipa Cotidianul: Doru Bușcu - director editorial Cotidianul, Sorin Axinte - Marketing Director Grup "Cațavencu", Roxana Bodea - Promotion Manager Grup "Cațavencu", Laura Ivăncioiu Ioniță - PR & Events Manager Grup "Cațavencu", Madalina Ionescu - PR & Events Coordinator Grup "Cațavencu", Livia Moisii - Brand Manager Cotidianul, Antoaneta Opris - PR Coordinator Cotidianul.