Campania "E natural sa iti pese!" este deschisa pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie si are ca scop tragerea unui semnal de alarma asupra efectelor ireversibile ale schimbarilor climatice, precum si dezvoltarea unei atitudini responsabile fata de mediu.

Pentru a evidentia problemele actuale ale mediului, in centrul comercial au fost expuse o serie de fotografii insotite de texte informative privind ecosisteme aflate in pericol atat in Romania, cat si la nivel global. Pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie, vizitatorii centrului comercial vor fi informati despre masurile care pot fi luate pentru protectia mediului de la organizatii specializate, care s-au alaturat acestei campanii: Copacul de Hartie, Viitor Plus, Salvati Dunarea si Delta, Asociatia Environ, Clean Up the World si Eco Tic. De asemenea, revistele National Geographic si Good Homes, precum si Green Report sunt parteneri ai campaniei "E natural sa iti pese!".

In Plaza Romania au fost expuse o serie de sculpturi supradimensionate din pet-uri care recreeaza simbolurile responsabilitatii fata de mediu: casa, masina, o intreprindere si un urias pom, iar pe culoarele centrului comercial poate fi admirata o colectie spectaculoasa de tinute inspirata din natura semnata de catre designerii Agnes Toma & Dinasty, Cosmina Englizian, Palmer's, 123, Mirela Diaconu, Eugenia Enciu si Ersa Atelier.

Citeste si:

Alaturi de aceasta colectie, o serie de creatori de moda au realizat special pentru acest eveniment tricouri ce au ca tema protectia mediului: creatiile Passion du Brasil, Luiza Panait, Stephan Pelger, Laura Lazar, Atelier Ersa, Roxana Butnaru, Rita Muresan, Natalia Dinicu, Eugenia Enciu si Catalin Botezatu vor putea fi admirate pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie in Plaza Romania.

De asemenea, in cadrul campaniei "E natural sa-ti pese" a fost organizata o tombola in cadrul careia se pot castiga genti ecologice, biciclete sau marele premiu, un autoturism Smart.