Prin comparatie, in urma cu 80 de ani, un tren cu locomotiva cu aburi parcurgea aceasta ruta in maximum trei ore.
Lucrarile de reabilitare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta, cel mai mare proiect de modernizare a caii ferate, ar putea fi oprite din cauza Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA. Aceasta in pofida faptului ca Guvernul a imprumutat peste 180 milioane de euro pentru reabilitarea acestui tronson de la Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala. Motivul blocajului la care s-a ajuns este acela ca directorul general al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, Constantin Manea, nu aproba plata lucrarilor pe tronsoanele deja executate. Dupa ce firma Astaldi, una din firmele care a lucrat la tronson, a oprit lucrarile, din cauza ca CFR SA, operatorul infrastructurii feroviare, nu si-a respectat obligatiile contractuale, si grupul de firme Swietelsky-Wiebe si Takenaka, care reabiliteaza tronsonul Fetesti-Constanta, ameninta cu rezilierea contractului pentru ca nu a primit 40 milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Patronii sunt supărați după scandalul puiului îngălbenit: ”Este o lipsă de...
Sursa: wall-street.ro