Contractul, care va fi finantat din fonduri Phare, va consta in realizarea unei cercetari privind incluziunea sociala in randul firmelor si a populatiei, crearea si distribuirea de materiale informative atat afise, cat si clipuri audiovizuale, precum si evaluarea ulterioara a efectelor campaniei.
Garantia de participare la licitatie este de 20.000 euro, fiind valabila pana pe 19 decembrie 2008. Durata contractului va fi de 12 luni de la momentul atribuirii.
Ministerul Muncii va declara drept castigatoare firma care va depune oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pretul avand o pondere de 51% din total.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro