Calatorii sunt nevoiti sa plateasca zeci de lei pentru transportul unui bagaj. Transportul bagajelor in Gara de Nord din Bucuresti se face doar cu patru carucioare, iar angajatii firmei prestatoare pretind chiar si de patru ori costul serviciului.

Tranzitata zilnic de aproximativ 10.000 de persoane, cea mai mare gara din Romania, Gara de Nord, pune la dispozitia calatorilor numai patru carucioare pentru bagaje. CFR Calatori a contractat serviciul de transport unei firme particulare, Pamir, contractul fiind in prezent expirat, potrivit reprezentantilor CFR.

Firma Pamir cere cate 2,5 lei pentru fiecare bagaj transportat. In realitate, hamalii umfla pretul in functie de greutatea unui bagaj si de cum li se pare clientul. Astfel, deplasarea bagajelor de la peron pana la taxiurile de la intrarea in gara sau spre vagoane ajunge sa coste uneori mai mult decat biletul de tren.

Preturi dupa ochi frumosi

Lucia, o studenta in Bucuresti, s-a intors ieri din Baia Mare. Pentru ca avea un bagaj greu, ea a apelat la serviciile unui hamal care sa o ajute sa-si duca bagajul pana la un taxi. A vazut un hamal care avea afisat in piept, pe un ecuson, tariful de transport 2,5 lei/coletul.

“Dupa ce m-a dus de pe peron la intrarea in gara, mi-a cerut 10 lei pentru transport, pentru un singur bagaj. Am fost surprinsa pentru ca pe ecusonul din pieptul lui era scris ca pretul este de 2,5 lei pentru un bagaj. I-am zis ca nu am decat 5 lei la mine si mi-a spus ca e in regula si 5 lei, pentru ca sunt mai draguta”, a explicat studenta. Ea i-a cerut la final bon fiscal, insa hamalul i-a spus ca va trebui sa astepte 20 de minute. “Hamalul a tinut sa-mi aminteasca si ca, la inceput, i-am spus ca sunt foarte grabita”, a povestit studenta.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.