Agentia McCann PR a castigat doua premii la festivalul International Stevie Awards, competitie care premiaza performantele companiilor in afaceri, infomeaza NewsIn.

Campania care a adus marele premiu agentiei McCann PR, la categoria Best Creative Team, este "Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca", campanie desfasurata in intervalul iulie - septembrie 2007. Proiectul "Cartea Zambetelor Coca-Cola" a adus de asemenea un alt premiu Stevie la categoria "Company History", categorie care premiaza reusita in construirea reputatiei unei companii, potrivit directorului de PR al agentiei, Andreea Leonte.

"Castigarea premiului la categoria Best Creative Team reprezinta o realizare foarte mare. PR-ul este adesea acuzat ca nu este creativ si ca foloseste tool-uri (intrumente- n. red.) de comunicare plictisitoare, cum ar fi comunicatele de presa, conferintele etc., dar acum am reusit sa dovedim ca PR-ul poate fi si creativ", a precizat pentru NewsIn Andreea Leonte.

Competitia Stevie Awards se desfasoara anual, incepand cu 2002, si premiaza perfomantele companiilor in afaceri. La competitia din acest an au participat companii din 30 de tari, iar nominalizatii au fost alesi din peste 1.700 de inscrieri.

Agentia McCann PR face parte din grupul McCann Erickson care mai cuprinde, printre altele, si agentiile B.V.McCann Erickson, BrandTailors, McCann Profesional Communication, Media Tique si Universal McCann. Agentia McCann PR este afiliata retelei Weber Shandwick.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.