In perioada septembrie-martie, din cauza traficului turistic mult mai slab decat cel inregistrat in timpul verii, operatorii aerieni obisnuiesc sa promoveze diverse oferte la preturi avantajoase.
Atat companiile low cost, specializate pe bilete ieftine, cat si liniile traditionale, care practica atat preturi mai mari cat si standarde mai inalte – se intrec in aceasta perioada pentru a atrage de partea lor segmentul turistic “calator”. Astfel, daca aveti planuri pentru lunile noiembrie, ianuarie, februarie sau martie, profitati de ocazie si rezervati bilete din timp. Decembrie face rabat de la aceasta regula. In general, fiind varf de sezon, sfarsitul anului nu beneficiaza de prea multe promotii.

Potrivit Asociatiei Europene a Transportatorilor Aerieni, in timpul sezonului turistic de vara, 85% din locurile puse la dispozitia turistilor sunt ocupate. Sensibil mai mult decat 65% grad de ocupare in restul lunilor din an. Este firesc prin urmare, ca, odata ce sezonul turistic se sfarseste, companiile aeriene sa introduca noi oferte si promotii cu care sa-si atraga sau fidelizeze clientela.

Principalele companii aeriene low cost, prezente pe piata din Romania, si-au lansat deja oferta de toamna-iarna. Barcelona, Paris, Roma, Venetia sau Madrid sunt doar cateva dintre destinatiile europene care pot fi vizitate cu 20, 30 de euro. Si companiile traditionale, de tipul Tarom sau KLM, au dezvoltat oferte mai ieftine pentru aceasta perioada.

Rezervari timpurii, preturi mai mici

Chiar daca avantajele si dezavantajele achizitionarii unui bilet low cost in detrimentul unui bilet “normal” au fost, sunt si vor fi discutate pe larg in articole special dedicate, promotiile reprezinta ocazii de care, daca aveti ocazia, trebuie sa profitati.


Despre autor:

Lazy

Citeste articolul integral in Lazy

Sursa: Lazy


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.