Potrivit Asociatiei Europene a Transportatorilor Aerieni, in timpul sezonului turistic de vara, 85% din locurile puse la dispozitia turistilor sunt ocupate. Sensibil mai mult decat 65% grad de ocupare in restul lunilor din an. Este firesc prin urmare, ca, odata ce sezonul turistic se sfarseste, companiile aeriene sa introduca noi oferte si promotii cu care sa-si atraga sau fidelizeze clientela.
Principalele companii aeriene low cost, prezente pe piata din Romania, si-au lansat deja oferta de toamna-iarna. Barcelona, Paris, Roma, Venetia sau Madrid sunt doar cateva dintre destinatiile europene care pot fi vizitate cu 20, 30 de euro. Si companiile traditionale, de tipul Tarom sau KLM, au dezvoltat oferte mai ieftine pentru aceasta perioada.
Rezervari timpurii, preturi mai mici
Chiar daca avantajele si dezavantajele achizitionarii unui bilet low cost in detrimentul unui bilet “normal” au fost, sunt si vor fi discutate pe larg in articole special dedicate, promotiile reprezinta ocazii de care, daca aveti ocazia, trebuie sa profitati.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Lazy
Sursa: Lazy
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro