Rezultatele studiului desfasurat in perioada iunie - august 2008, arata ca 99% dintre respondenti au in vedere sanatatea pielii si ca 70% dintre cei care cauta in farmacii produse de protectie solara tin cont de sfaturile farmacistului atunci cand isi aleg produsul. Studiul este parte integranta a programului de preventie desfasurat de catre lantul de farmacii Remedio incepand cu vara anului 2007, care a cuprins, printre altele, campaniile de dermoanaliza, evaluarea indicelui de masa corporala si configurarea trusei de vacanta.

"Farmacia zilelor noastre nu mai este doar locul de achizitionare a medicamentelor, este locul in care pacientii cauta recomandari si solutii, iar specialistii Remedio sunt pregatiti sa ofere consiliere personalizata fiecarui pacient", Cristian Cosat, Director de Marketing Remedio.

Recomandarile specialistilor Remedio tin cont de caracteristicile fiecarui pacient si, in acelasi timp, sunt adecvate nevoilor si asteptarilor acestora. In cazul protectiei solare, importanta rolului farmacistului este subliniata in studiul Remedio si de faptul ca 64% dintre cei chestionati prefera sa cumpere produsele de protectie solara in farmacii si numai 32% prefera supermarketul. In plus, numai 16% tin cont de pret in alegerea produsului, fata de 54% care sunt preocupati de gradul de protectie al produselor.

Citeste si:

Rezultatele studiului desfasurat recent, vin in completarea campaniei Remedio de dermoanaliza "Incearca frumusetea pe pielea ta", in cadrul careia pacientii isi pot efectua testari gratuite pentru ten, par si pielea scalpului. Cererea pentru acest tip de analiza a crescut constant in ultimii ani, studiul relevand ca 38% dintre cei chestionati au efectuat un test de dermoanaliza.

"Preocuparea pentru sanatatea pielii si nevoia unei ingrijiri corecte este strans legata de perioada verii in care petrecem foarte mult timp in aer liber. Dar Remedio si-a propus sa desfasoare o campanie de constientizare pentru clientii sai - razele solare actioneaza nu doar in zilele calduroase de vara, ci de-a lungul intregului an, indiferent de vreme si de locatia in care ne aflam" a precizat Cristian Cosat.

In cadrul campaniei "Incearca frumusetea pe pielea ta", testarea consta in examinarea parametrilor distinctivi relevanti ai pielii, respectiv cantitatea de sebum, elasticitatea, gradul de pigmentare (melanina) si gradul de hidratare. Sunt analizate si elemente precum gradul de cuperoza, punctele negre, structura firului de par, respectiv gradul de deterioarare al acestuia. In urma testarii, specialistii Remedio ofera recomandari pentru alegerea produselor dermato-cosmetice cu factor de protectie potrivit si prevenirea efectelor nocive ale expunerii la soare.