Cand vine vorba de un mesaj electoral cu care sa atace alegerile locale, partidele parlamentare se impart in doua tabere: PNL, PSD, PD-L si PC lucreaza la un slogan national, in timp ce, pentru UDMR si PRM, subiectul nu reprezinta o prea mare sursa de interes.

PNL promite reforma administratiei

Coordonatorul politic pentru locale al PNL, Cristian David, a spus ca liberalii au "trei mesaje centrale pentru public": "continuarea reformei administrative si transferul de atributii de la nivel central catre cel local", "nivel crescut de ordine si siguranta publica pentru cetateni, pentru comunitatile locale" si "procesul de debirocratizare".

PD-L tace si face

Vicepresedintele PD-L, Ioan Oltean, a spus ca "avem mai multe mesaje pe care le analizam, nu am luat inca o decizie, o sa prezentam mesajul de campanie atunci cand ne vom lansa oficial candidatii".

"Radiografie nemiloasa"

Potrivit presedintelui de onoare al PSD, "suportul ideologic in campania centrala a partidului" va fi Raportul "1200 de zile de la preluarea puterii de catre Alianta DA".
Analiza va fi prezentata la inceputul lunii aprilie - atunci cand se va implini un an de la votul de investitura primit in Parlament de Cabinetul Tariceanu II, dar cand va avea loc si lansarea candidatilor PSD pentru alegerile locale.

Ciontu: Ofensiva bunului-simt

"Oferta noastra electorala va tine cont de realitatile concrete. Vrem sa propunem solutii, iar mesajul izvoraste din prioritatile cu care se confrunta romanii. Un mesaj ar fi ÇOfensiva bunului-simt?, vrem normalitate, dupa atata vrajba in politica", a declarat seful de campanie al PC, deputatul Corneliu Ciontu.

UDMR mizeaza pe sate si cartiere

Unul dintre sefii echipei de campanie a UDMR, vicepresedintele Kovacs Peter, a spus ca mai important decat un mesaj de campanie la nivel national este "sa facem un mesaj specific pana la nivel de sate si cartiere". "O sa avem si un slogan la nivel national", a adaugat totusi Kovacs.

PRM, fara slogan

Deputatul PRM Lucian Bolcas a spus ca "avem un mesaj, dar nu este concretizat intr-un slogan. Noi am recomandat filialelor sa aiba un mesaj individualizat".


Despre autor:

Sursa: Curentul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.