La seminarul organizat de Forumul National al Oraselor, cu tema "Rolul factorului investitional in dezvoltarea urbana", Prigoana a aratat ca s-a trezit inclus pe listele unor sondaje electorale, fara ca in prealabil "cineva" sa-l fi intrebat daca doreste sa candideze sau nu si a precizat ca va intra intr-o astfel de cursa doar atunci cand va avea asigurata adeziunea a peste 90 la suta din populatia Capitalei, informeaza Jurnalul National.

Potrivit lui Silviu Prigoana, in "administratia locala se accede prin partidele politice, iar ulterior, oamenii trebuie sa recompenseze partidele". Omul de afaceri a precizat ca nu doreste sa candideze decat atunci cand va avea asigurata adeziunea a peste 90 la suta din populatia Capitalei si ca in prezent cetatenii bucuresteni, nu il merita, informeaza Gandul.

Desi nu candideaza, Prigoana spune ca are solutii pentru cateva din problemele Capitalei, el afirmand ca pentru ca cetatenii bucuresteni sa poata respira un aer nepoluat, ar trebui introdusa o taxa auto, anuala, pentru utilizarea autoturismului propriu, care sa varieze in functie de anul de fabricatie al masinii si care sa se fie de cel putin o mie de euro pe an.