Desi initial venise sa se disculpe de acuzatiile de cenzura politica, redactorul sef-adjunct al Radioului Public, Mircea Rucareanu, a recunoscut, punctual, sarcinile pe care le primea de la presedintele SRR, Dragos Seuleanu. La insistentele parlamentarilor din comisia de ancheta asupra unei declaratii a fostului lider al opozitiei Traian Basescu, in care acuza Guvernul PSD de trafic de copii, Rucareanu a mentionat ca stirea a fost scoasa de pe post la interventia lui Seuleanu. "El este editorul sef al Radioului, iar cind apareau probleme importante de tipul celor mentionate el trebuia informat. Atunci, decizia ii apartinea lui. El este responsabil de politica editoriala", a spus Rucareanu.

Redactorul sef- adjunct a mai fost intrebat si despre persoana care a cerut ca un congres al tinerilor PSD sa fie difuzat in direct. "Presedintele Seuleanu", a raspuns din nou Mircea Rucareanu. Chestionat in legatura cu lipsa totala a unei stiri de la retragerea din cursa a lui Theodor Stolojan, Rucareanu a variat un pic raspunsul, dind vina pe o defectiune tehnica. Nici in cazul Paunescu - scandal provocat de o dictare pe care a facut-o acesta unui redactor al radioului - Mircea Rucareanu nu a putut sa-si explice "cum s-a ajuns in situatia aceea".