Cu ochii pe fotoliile de parlamentar european, dar cu promisiuni care mai de care mai umflate pentru buzunarele alegatorilor de la Bucuresti si din toata tara - asa arata o parte din programele de campanie electorala ale unora dintre partidele intrate in cursa pentru Parlamentul European. Asta daca exista si daca s-a deranjat cineva sa le faca publice, pentru ca o buna parte din partidele mari si mici s-au rezumat doar la a-si afisa candidatii pe Internet. Reclamele tv se lasa asteptate si la fel cu mici exceptii si afisele electorale.

„Pentru o Romanie mai puternica si echitabila“ - acesta este sloganul sub care PSD si-a plasat campania pentru europarlamentare. Dincolo de slogan curg promisiunile: atragerea de investitii straine, cresterea salariului minim pe economie, ajutoare pentru agricultura, introducerea unei pensii minime garantate, bani mai multi pentru medicamente, spitale si invatamint si cit mai multe fonduri europene absorbite.

PD in schimb mizeaza pe Basescu. Si doar pe Basescu, pentru ca pe site-ul oficial al partidului nu mai apare aproape nimic altceva. Doar lista eurocandidatilor. Nici pomeneala de oferta electorala sau de slogan. In schimb, afisele democratilor si-au facut, stinghere, aparitia pe unele panouri.

Nici PNL nu sta cine stie ce mai bine. In plus fata de lista eurocandidatilor, pagina de Internet a liberalilor mai ofera informatii despre pozitia PNL fata de problematica europeana. Pagina de Internet a PLD in schimb nu se incarca. Deloc. Peledistii au impinzit insa orasele cu afise cu capul de lista al partidului, Theodor Stolojan. Pe site-ul sau, PIN promite solemn: „Ne batem pentru Romania!“ Cum, de ce, in ce domenii ramine deocamdata un mister. Doar eurocandidatii sint acolo. PRM pare mai preocupat sa-si prezinte mandatarul financiar decit eurocandidatii sau oferta electorala.