Democratii si-au chemat ieri liderii de filiale la Bucuresti nu pentru vreo decizie politica majora – acestea nu se mai discuta de mult in foruri atat de largi –, ci pentru cateva detalii legate de campania pentru europarlamentare.
200 de milioane de lei vechi, aceasta este taxa ceruta fiecarei organizatii pentru campania organizata de la centru acesteia adaugandu-i-se ce cheltuieste filiala la ea acasa. Totalul - circa 250.000 de euro - nu corespunde insa cu sumele pe care partidele le cheltuiesc in mod obisnuit intr-o campanie, nici macar cu cele pe care le declara. Grosul vine ca intotdeauna din buzunarul “sponsorilor”. Sloganul pe care acesti bani ar trebui sa-l promoveze nu spune nimic pentru masa de alegatori: “Populari in Europa, democrati in Romania”. Confortul pozitionarii in sondaje pare sa fi anulat si inspiratia de­mocratilor pentru batalia electorala. Mai ales cand locomotiva partidului continua sa fie presedintele Traian Basescu, iar acesta nu se sfieste sa se implice in campania democratilor. De altfel, Emil Boc a anuntat ieri ca seful statului este invitat la lansarea candi­da­tilor PD pentru Parlamentul Eu­ro­pean, manifes­tarea avand loc lu­nea viitoare, concomitent cu Consi­liul National al par­tidului.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.