200 de milioane de lei vechi, aceasta este taxa ceruta fiecarei organizatii pentru campania organizata de la centru acesteia adaugandu-i-se ce cheltuieste filiala la ea acasa. Totalul - circa 250.000 de euro - nu corespunde insa cu sumele pe care partidele le cheltuiesc in mod obisnuit intr-o campanie, nici macar cu cele pe care le declara. Grosul vine ca intotdeauna din buzunarul “sponsorilor”. Sloganul pe care acesti bani ar trebui sa-l promoveze nu spune nimic pentru masa de alegatori: “Populari in Europa, democrati in Romania”. Confortul pozitionarii in sondaje pare sa fi anulat si inspiratia de­mocratilor pentru batalia electorala. Mai ales cand locomotiva partidului continua sa fie presedintele Traian Basescu, iar acesta nu se sfieste sa se implice in campania democratilor. De altfel, Emil Boc a anuntat ieri ca seful statului este invitat la lansarea candi­da­tilor PD pentru Parlamentul Eu­ro­pean, manifes­tarea avand loc lu­nea viitoare, concomitent cu Consi­liul National al par­tidului.