Adriean Videanu a fost, in cea de-a doua saptamina de campanie electorala, cel mai mediatizat candidat, se arata intr-un studiu realizat de Monitoring Media. Daca in primele sapte zile ale campaniei numarul de stiri despre Videanu si Vanghelie difuzate de mijloacele de informare in masa era egal, in perioada 21-28 martie candidatul Aliantei a avut 36 de aparitii Tv, aproape dublu fata de Marian Vanghelie si Cristian Popescu, ambii cu 19 aparitii. Adriean Videanu conduce si in topul prezentelor la radio, cu 37 de aparitii, urmat de Cristian Popescu - 18 aparitii, Marian Vanghelie - 17, Ralu Filip si Radu Opaina. In ceea ce priveste articolele din presa scrisa, numele candidatului Aliantei a fost pomenit in 94 de materiale, Marian Vanghelie a aparut in 63, iar pe pozitia a treia s-a situat Ralu Filip, cu 33 de referiri.


Campionul stirilor difuzate de un singur post tv a fost Cristian Popescu, care a beneficiat de sase aparitii la Prima TV. In schimb, Videanu a avut cele mai multe aparitii, 13, pe un singur post de radio, la cel public, si intr-un cotidian, "Atac".

In ceea ce priveste obiectivitatea stirilor, de cele mai multe mentionari in contexte pozitive s-a bucurat Cristian Popescu, in vreme ce, conform studiului Monitoring Media, cele mai multe stiri tendentioase l-au avut drept erou pe Marian Vanghelie.