Corneliu Vadim Tudor si-a motivat aceste demers prin faptul ca suma cheltuita de cei doi lideri politici in campania electorala de pe televiziune este "o suma colosala".
Liderul PRM sustine ca difuzarea a 30 de secunde de videoclip electoral "costa in jur de 1.200 de euro", iar clipurile electorale ale lui Tariceanu si Geoana apar de cate 7-8 ori pe seara pe cate un post de televiziune, ceea ce ar da un cost total pe luna, numai pentru campania de pe televiziune, de aproximativ 300.000 de euro.
Principala nemultumire a liderului PRM este insa, dupa cum a si recunoscut, ca partidul sau nu ar avea bani suficienti pentru a duce o campanie electorala pe posturile de televiziune.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro