Tunerul 9ff a decis sa produca modelul 9ff GT9 in 20 de exemplare

Bolidul care a batut Bugatti Veyron este de vanzare!Se stie ca Bugatti Veyron a starnit adevarate isterii cand a demonstrat ca poate atinge peste 400 km/h. Mai precis 407 km/h. Nu este vorba de viteza in sine, destul de greu/riscant de atins de un sofer (milionar) normal: la 407 km/h pneurile masinii rezista doar vreo 10 minute, iar rezervorul se goleste cam tot in acest timp. Este vorba de imagine - cea mai rapida masina din lume si multi constructori si tuneri au incercat sa depaseasca acesta bariera. Doi dintre ei au reusit. Este vorba de SSC Ultimate Aero TT, bolidul americanilor de la Shelby Supercars, care este in momentul de fata cea mai rapida masina din lume, cu o viteza maxima de 411 km/h.

Si 9ff a incercat sa faca modelul GT9 sa fie mai rapid decat Veyron si a reusit, dar nu a reusit sa bata si SSC Ultimate Aero TT. Masina tunerului de Porsche a atins "doar" 409 km/h pe circuitul Papenburg.

Bolidul care a batut Bugatti Veyron este de vanzare!Avand in vedere ca au o firma destul de mica, cei de la 9ff s-au chinuit putin sa reuseasca aceasta performanta, dar victoria a fost cu atat mai pretioasa. Lucrul la modelul GT9 a inceput de ceva ani si initial s-a plecat de la un Porsche 911 GT3 din care nu a mai ramas apoi mare lucru. Motorul a fost amplasat central, iar caroseria lui GT3 a fost modificata ca dimensiuni si structura. Propulsorul este unul boxer, cu 6 cilindri, cu cilindreea de 4,2 litri si supraalimentat de doua turbocompresoare. Puterea maxima este de 987 CP/7.850 rpm, iar cuplul maxim ajunge la 965 Nm/5.970 rpm.

Masina dispune de amortizoare ajustabile electronic, sistem ABS de curse, dezvoltat special pentru acest model si o cutie de viteze secventiala, tot de curse.


Despre autor:

Sotto

Citeste articolul integral in Sotto

Sursa: Sotto


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.