Jeansi stramti incrustati cu diamante in valoare de doua milioane de dolari, topuri care lasa la vedere abdomenul, sorturi mini, culori vii si multe, foarte multe blanuri - prima prezentare Sweetface, marca de sportwear de lux a actritei si cantaretei Jennifer Lopez, seamana, asa cum era de asteptat, cu garderoba ideala a unui star pop. Desi linia vestimentara care ii poarta numele este comercializata de trei ani si aduce milioane bune de dolari, starul afirma ca de data aceasta a facut mai mult decat sa semneze un contract pentru a-si imprumuta numele si ca a contribuit la crearea modelelor.

Fara numele ei, colectia de prt-'-porter a lui J-Lo nu ar fi mai valoroasa decat marfa disponibila in marile magazine, spun unii critici. In plus, piata americana este oricum inundata de creatii vestimentare ale unor vedete de film si muzica care s-au apucat de moda. P. Diddy si Beyonce Knowles sunt doar doua exemple.
Astfel prezentarea lui Marc Jacobs a inceput cu o intarziere de o ora si 40 de minute pentru ca, potrivit zvonurilor din culise, organizatorii asteptau sosirea lui Jennifer Lopez pentru a incepe. J-Lo nu si-a mai facut insa aparitia din cauza unei rochii indisciplinate, care refuza sa stea cum voia diva.

Desi colectia lui Lopez nu va ramane drept un eveniment in istoria modei, ea contine mai multe din tendintele care s-au manifestat pe podiumul evenimentului newyorkez, precum revenirea in forta a blanurilor, chiar daca asociatiile de protectie a animalelor, nemultumite, organizeaza proteste si manifestatii. Silueta iernii viitoare de la Proenza Schouler, Roland Mouret (despre care se crede ca va prelua directia artistica la Givenchy) si provocatorul Jeremy Scott este marcata de corsete, veste scurte si talii inalte. Volumele ample, manecile balon, fustele cloche si pantalonii bufanti sunt omniprezenti, de la Calvin Klein, Donna Karan si Behnaz Sarafpour, alt nume pe cale de afirmare al modei americane.