Un fan impatimit si declarat al marcii, Oana nu s-a sfiit sa poarte si pe strada tinuta incadrata, poate pe nedrept, la categoria "pijamale". Avand in vedere firea independenta a brunetei, putem presupune mai degraba ca nu i-a pasat de eticheta, decat ca nu a stiut ca rochita e, de fapt, unul dintre zecile de modele oferite de brandul mentionat, la un pret rezonabil chiar si pentru buzunarele romanilor: aproximativ 20 de dolari.
Despre autor:
Sursa: Cancan
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro